LILLEBROR LOTTERIET

Børnehjælpsdagens Lillebror Lotteri er på gaden hvert forår og sælges af flere end 300 skoleklasser, foreninger og klubber.

LILLEBROR LOTTERIET

Børnehjælpsdagens Lillebror Lotteri er på gaden hvert forår og sælges af flere end 300 skoleklasser, foreninger og klubber.

LILLEBROR LOTTERIET – TILMELD JER OG TJEN PENGE TIL FORENINGEN, KLUBBEN ELLER KLASSEN 

I kan allerede nu bestille Lillebrorlodder i Børnehjælpsdagen Lillebror lotteri 2024.

Lodderne sælges for 30 kroner pr. stk., og I beholder selv 14 kr. pr. solgt lod

Den øvrige del af overskuddet går til vores arbejde med at hjælpe anbragte børn og udsatte unge. Hvert eneste solgte Lillebrorlod er med til at støtte og styrke et anbragt barn i Danmark. Og samtidigt, så styrker fællesskabet omkring lodsalget også jeres børn og unge og jeres foreningsliv.

Lillebror Lotteriet kan sælges i perioden fra d. 24. februar – 16. juni 2024. 

  • +

    SÆLG LILLEBRORLODDER – KOM GODT I GANG

    • I tilmelder jeres forening/klub/hold eller klasse via nedenstående formular. (Kontaktpersonen skal være min. 18 år)
    • Bestil lodder: Bestil det antal skrabelodder, som I forventer at sælge
    • I vil modtage lodderne med posten i ugerne op til salgsperiodens start – vi betaler portoen
    • Vi hjælper gerne med at oprette et MobilePay-nummer til jeres salg. Det er gratis
    • Et skrabelod sælges for 30 kroner
    • I kan bestille og efterbestille lodder i hele salgsperioden til samme fortjeneste, som da I tilmeldte jer
    • Eventuelt usolgte lodsedler kan altid returneres, så I har ingen økonomisk risiko. I betaler kun portoen, når I sender lodderne retur til os. Afregning sker, når lotteriet er helt slut, hvor vi overfører jeres andel af salget fra mobilpay
    • Læs mere om dine rettigheder, vores databehandling og persondatapolitik.

  • +

    AFREGN LILLEBROR LOTTERIET

    Når din klub eller klasse er færdige med at sælge jeres Lillebror-lodder, skal I lave et regnskab til Børnehjælpsdagen. I skal lave regnskabet på vores returseddel, som I kan downloade nedenfor.

    Den udfyldte returseddel skal I sende til Børnehjælpsdagen sammen med evt. usolgte lodder. Hvis I har solgt alle jeres lodder, skal I blot indscanne/maile retursedlen til os (lotteri@bhd.dk)

    De penge, som I har tjent, ved salg af lodder, skal I beholde. Børnehjælpsdagens andel skal indbetales på det kontonummer, som er angivet på retursedlen.

    Afregning og returnering af eventuelle lodder skal ske senest 30. juni 2024.

    Tusinde tak for Jeres indsats med Lillebror Lotteriet!

    PDF: RETURSEDDEL – TIL RETURLODDER OG REGNSKAB

    PDF: VIGTIG INFORMATION VED SALG


Bestilling Lillebror Lotteriet

Trin 1 af 3 - Kontakt information

  • Kontakt information

    Indtast jeres Sælger ID. Hvis I ikke har deltaget tidligere så skriv "NY". Hvis i har glemt jeres Sælger ID så skriv "GLEMT".

Ingen kan hjælpe alle, men alle kan hjælpe nogen

H.K.H. Dronning Margrethe trækker et lod i Lillebror Lotteriet i 1982.

Lotteriernes historie


©Børnehjælpsdagen 2020. Alle rettigheder forbeholdes.