STØT SOM VIRKSOMHED

Virksomhedsaktiviteter

Engagér din arbejdsplads og få en dag med teambuilding ud over det sædvanlige. En unik mulighed for at række ud til medarbejdere, netværk og kunder på en berigende og anderledes måde.

Virksomhedsaktiviteter

Engagér din arbejdsplads og få en dag med teambuilding ud over det sædvanlige. En unik mulighed for at række ud til medarbejdere, netværk og kunder på en berigende og anderledes måde.
Teambuilding for virksomheder med mulighed for at gøre en forskel for anbragte børn og udsatte unge

Alle kan være med uanset alder, fysisk formåen, stillingsbetegnelse og mod. Den oplagte mulighed for at få samlet hele virksomheden eller den enkelte afdeling til en uforglemmelig dag, der med sikkerhed vil blive talt om langt ud i fremtiden. Strategisk CSR drejer sig om at fokusere på en lille mængde initiativer, som gavner både virksomhed og samfund i høj grad. Vores teambuilding-dag tilbyder jer netop dette i form af en dag med den gode sag for øje – en dag der giver den enkelte medarbejder følelsen af stolthed og øget motivation.

Derudover er I med til at give nogle af de mest udsatte børn og unge i Danmark håb! Håb er vigtigt for at kunne se en lys fremtid og arbejde mod et godt og selvstændigt voksenliv. Arrangementet kan skræddersyes til lige netop din virksomhed om I er 20 eller 120 ansatte.

Henover dagen vil vi fra Børnehjælpsdagen producere en professionel og mindeværdig video, hvor den gode stemning og det hårde arbejde dokumenteres. Video og billeder vil senere blive sendt til jer, som I kan vise frem i virksomheden eller på jeres sociale medier.

OPFYLD ANBRAGTE BØRNS DRØMME

Hvem vil ikke gerne gøre en forskel? En forskel hvor man konkret kan se ens arbejde blive til virkelighed. Med vores teambuilding-dag får I virkelig mulighed for at gøre en forskel for anbragte børn og unge i Danmark, ved at opfylde deres største drømme. I samler ikke bare penge ind til opfyldelse af drømme – I får også helt specifikke drømme til at gå i opfyldelse, og tilfredsstillelsen for jer er derfor meget større.

Igennem jeres netværk, skal I få så mange drømme til at gå i opfyldelse som muligt over et par timer. Jeres CSR-ansvarlighed bliver delt med jeres netværk og I er på den måde med til at indrage dem i den gode sag.

  • +

    DAGENS FORLØB

    Dagen starter ud med at alle samles til et oplæg om Børnehjælpsdagens Drømmebank, hvad drømme betyder for anbragte børn og betydningen af at tro på, at noget godt sker for den enkelte.

    Herefter bliver I alle opdelt i grupper som skal arbejde på, at opfylde én drøm ad gangen. Selvom der arbejdes i grupper lægges der vægt på at alle arbejder sammen for at nå dagens mål. Visuelt vil alle medarbejdere hele tiden kunne følge med i, hvor mange drømme og ekstramidler der samlet er indhentet med vores tællersystem.

    Til slut vil der være opsamling, hvor hver gruppe fortæller hvilke drømme de har fået opfyldt, hvilke midler de har fået og hvilke virksomheder der har bidraget.


  • +

    DEN LANGSIGTEDE EFFEKT

    Den langsigtede effekt af denne dag er, at I igen og igen bliver mindet om alt det gode som I har været med til at gøre. I vil løbende modtage information fra os, når en af drømmene bliver opfyldt eller selv tage med ud og overrække drømmen til den anbragte. Alt efter hvilke drømme det er og hvornår de fysisk finder sted, kan det tage op til et år at opfylde den.

    Samarbejdet og den fælles kamp for at gøre en forskel, er noget medarbejderne vil snakke længe om på arbejdspladsen ligesom I får en hel anden kontakt med jeres samarbejdspartnere/kunder og netværk, som de bestemt ikke ville glemme jer for.

    I kommer til at opleve:

    • Sammenholdet omkring en opgave, som I normalt ikke sidder med
    • Stolthed over at kunne gøre en forskel som I kan se den direkte effekt af
    • Kreativiteten får frit løb og I kommer til at være handlingsorienterede mod et konkret mål
    • CSR-profil bliver tydelig overfor jeres netværk, hvor I gør dem opmærksomme på, at I tager et socialt ansvar

    Børnehjælpsdagen vil omtale dagen og jeres indsats på vores sociale medier og vi opfordrer jer til at gøre det samme.


  • +

    DET PRAKTISKE

    Arrangementet finder sted i jeres egen virksomhed og I afholder selv forplejning i løbet af dagen.

    Det er jeres netværk der skal donere penge, ydelser og produkter til opfyldelse af de udvalgte drømme.

    I den kommende tid efter arrangementet vil i løbende modtage e-mails fra os, når en drøm bliver opfyldt. Mailen indeholder en udtalelse fra ham/hende/dem som har fået en drøm opfyldt. Herfra er det meningen at I skal sprede det via jeres intra eller andet, således at stoltheden, fællesskabfølelsen og glæden giver et boost til hver enkelt medarbejder.

    Børnehjælpsdagen står efterfølgende for alt det praktiske omkring indsamlingen af midlerne, der kan dog være tilfælde, hvor vi får brug for hjælp til en kontakt. Jeres indsats er begrænset til den dag arrangementet finder sted.


DEL OS MED DIT NETVÆRK

AON Denmark samlede ind for 230.000 kr.

Andreas med sin spritnye guitar, en hvid Fender Stratocaster

Andreas fik sin drøm om en elguitar opfyldt

©Børnehjælpsdagen 2017. Alle rettigheder forbeholdes.

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

COOKIEPOLITIK
Når du besøger Børnehjælpsdagens hjemmeside indsamler vi forskellige oplysninger om dig. Nedenfor kan du læse mere om de informationer, der indsamles, hvordan oplysningerne behandles, hvad de bruges til, hvem der har adgang til dem, og hvem du kan kontakte, hvis du har spørgsmål eller indsigelser vedrørende de indsamlede oplysninger.

HVAD ER COOKIES?
Første gang du besøger Børnehjælpsdagens hjemmeside modtager du automatisk en eller flere cookies, når du foretager søgninger eller besøger vores undersider. En Cookie er en lille tekstfil, der lagres i din webbrowser (f.eks. Internet Explorer, Firefox, Chrome el. lign.), og som registrerer dig som en unik bruger. Cookies gør det lettere at anvende internettet, fordi du ikke hele tiden skal begynde forfra. Hjemmesiden bruger med andre ord en cookie til at huske din information. En cookie er f.eks. det der gør du ikke hele tiden behøver at logge ind eller indtaste de samme oplysninger hver gang du skal tilmelde dig noget.

HVAD BRUGER VI COOKIES TIL?
Cookies er med til at fortælle os om dit besøg og din adfærd rundt på hjemmesiden. For at vi hele tiden kan optimere siden og gøre den mere brugervenlig for vores brugere, bruger vi cookies til at føre demografiske og brugerrelaterede statistikker. Her indsamler vi viden om, hvornår og hvor lang tid du besøger hjemmesiden, hvilke og hvor mange sider du kigger på, om du har besøgt os før, hvilken browser og styresystem du bruger og om du ser hjemmesiden fra en computer, tablet eller smartphone. Uden denne viden ville vi ikke kunne forbedre siden, vores produkter samt udføre statistik- og markedsundersøgelser.

Vi registrerer ikke dine personoplysninger, med mindre du selv udtrykkeligt giver tilladelse hertil, hvilket sker i forbindelse med endten udfyldelse af spørgeskemaer, bestillingsformularer mv.

HVOR LÆNGE OPBEVARER VI COOKIES?
De cookies, der er sendt til dig, vil blive opbevaret på dit eget udstyr i et varierende antal måneder regnet fra sidste gang du besøgte siden. Hver gang du genbesøger hjemmesiden, forlænges perioden. De pågældende cookies slettes automatisk efter deres udløb.

TREDJE-PARTS COOKIES
Børnehjælpsdagen bruger en mindre række tredjeparts-cookies som en del af vores tjenester. Disse cookies er underlagt de respektive tredjeparter og kontrolleres ikke af os. Herunder har vi listet de tredjeparts-cookies, som vi benytter, hvoraf nogle kan undgås via dine browserindstillinger.

- Google Analytics – genererer statistik om hjemmeside trafik og trafikkilder, konverteringer mv.
- Google AdWords – giver dig relevante annoncer/kampagner hvis du har været på vores hjemmeside
- Facebook pixels – giver dig relevante annoncer/kampagner hvis du har været på vores hjemmeside
- QuestionPro – benyttes til spørgeskemaundersøgelser og til at forbedre vores produkter og tilbud
- POP-up – fremkalder pop-up meddelelser på hjemmesiden
- SoMe – Husker når du f.eks. deler eller synes godt om en artikel eller når du kommenterer på en side.

SÅDAN SLETTER ELLER FRAVÆLGER DU COOKIES
Du kan vælge, om du vil accepterer cookies eller ej. Hvis du ønsker at vide, hvornår din enhed modtager en cookie, kan dette indstilles i din brower så du bliver informeret om det. Du skal være opmærksom på, at ændringer i dine browser-indstillinger kan betyde, at dele af hjemmesiden ikke vil fungere optimalt.

Ønsker du at slette alle dine cookies og historik eller blokere dem, så kan du benytte denne vejledning: http://minecookies.org/cookiehandtering

KONTAKT OS
Har du spørgsmål eller indsigelser til vores cookiepolitik, skal du rette henvendelse til os på post@bhd.dk eller telefon 3530 9300.

Luk